Op het moment dat LA Streetfood onze samenwerking begon was de naam van het bedrijf bekend maar was er nog geen logo of een brand identiteit aanwezig. Er werd een logo door ons ontworpen en is dit verder ontwikkeld naar een complete brand en identiteit dat erg goed herkenbaar is.
De uitdaging heeft voornamelijk gezeten in het ontwerpen van de uitstraling. LA Streetfood wilde zich onderscheiden van haar concurrenten. Een uitstraling waar restaurant eigenaren zich volledig in kunnen vinden. Bij LA Streetfood zoekt men constant naar innoverende producten en vernieuwing waardoor de uitstraling en identiteit van hun brand met de tijd mee moet gaan.
Door een nauwe samenwerking met LA Streetfood hebben we een uitstraling ontwikkeld die herkenbaar, opvallend en onderscheidend is. Voornamelijk op horeca events, catalogussen, social media campagnes, website en e-commerce.
Voor hun eigen productlijn van LA Streetfood hebben we ook een uniek ontwerp gegeven. Deze productlijn valt onder de noemer ‘Smoky Mountains’. Het doel was om de productlijn authentiek, modern en opvallend te maken tussen alle andere Amerikaanse en Mexicaanse producten. Smoky Mountains heeft hierdoor ook zijn eigen identiteit gekregen waardoor het zich erg goed onderscheid.